Möt våren med mig .


Välkomnar nya läsare som tittar in på min blogg . 
Jag har tagit beslutet att lägga ner min fb-sida och skriva regelbundet här på bloggen och har även mitt Instagram där jag delar mina foton av odlingen . 

Nu är våren på ingång på allvar för nu har Ramslöken vuxit upp i växthuset och den tittar upp ute i pallkragen framför växthuset också . 
Jag ska göra Ramslökssmör nån dag . 


(null)

(null)



Hönsen fick mumsa i sig av kålplantor som övervintrat i två hinkar i växthuset. 
Det blev för trångt i växthuset häromdagen så då fick hönsen kalas. 


(null)



Nästa foto är ett foto från tidigare år i växthuset och nu längtar jag verkligen tills det är så grönt och frodigt igen . 


(null)


Följ mig gärna på Instagram  (null)

Prenumerera på min blogg så får du avisering när jag skrivit ett nytt inlägg.
Hoppas du kommer in och läser fler gånger . 
Många odlingskramar från mig. 

På återseende .  




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

odlingslyckanstradgard.blogg.se

Följ med i våran odling i växthus , i pallkragar och på friland. Odlar massor av grönsaker och blommor . I den fd vedboden bor nu ett gäng lyckliga höns. Vedboden heter nu Kackelboden.

RSS 2.0